Σε σχεδόν έξι δεκαετίες της στα ράφια των καταστημάτων παιχνιδιών, ίσως δεν υπήρξε χρονιά που να έφερε μεγαλύτερη αλλαγή για την Barbie από το 2016.
Η Mattel κάνει το απαραίτητο makeover στο πρότυπο των κοριτσιών κερδίζοντας τον θαυμασμό.
Σύμφωνα με το «Girl Scout Research Institute», μόνο το 39 τοις εκατό των κοριτσιών δηλώνουν ότι θέλουν να ηγηθούν, έτσι η Barbie αναλαμβάνει δράση για να διευρύνει την υπάρχουσα άποψη.
Οι κούκλες είναι διαθέσιμες σε «ποικιλία» χρωμάτων στα μαλλιά, αλλά και το δέρμα, ενώ θα έχουν και διαφορετικά σχήματα προσώπου, χωρίς ωστόσο να υπάρχει καμία παραλλαγή στον τύπο του σώματος για αυτές τις συγκεκριμένες κούκλες. Τουλάχιστον όχι ακόμα. Έρχονται σε συσκευασία των δύο (η μία Πρόεδρος και η άλλη Αντιπρόεδρος) και το κόστος τους ανέρχεται στα 24.99 δολάρια.
Το περασμένο φθινόπωρο, η Mattel έβγαλε στην αγορά μια νέα σειρά από τις διάσημες κούκλες για την εκστρατεία «Εσείς μπορεί να γίνεται τα πάντα». Η διαφήμιση της Barbie είχε στόχο, τα κορίτσια να αρχίσουν να σκέφτονται τον εαυτό τους σε διαφορετικές καριέρες. Η Mattel στη σειρά παρουσίαζε τη Barbie ως κτηνίατρο, καθηγήτρια και προπονήτρια ποδοσφαίρου ανδρών.
Στο τέλος της διαφήμισης έδειχνε ένα κορίτσι που χρησιμοποιούσε τις κούκλες Barbie δίνονταςμία διάλεξη στο πανεπιστήμιο σχετικά με τον ανθρώπινο εγκέφαλο λέγοντας, “Όταν ένα κορίτσι παίζει με μια Barbie φαντάζεται όλα όσα μπορεί να γίνει.”