Την ώρα που έχει αρχίσει εκ νέου ο διάλογος σχετικά με τις αμβλώσεις, μία θαρραλέα ταινία κάνει πρεμιέρα στις κινηματογραφικές αίθουσες. Η ταινία “April” της Ντέα Κουλουμπεγκασβίλι φωτίζει με μία ωμά ρεαλιστική εκδοχή το ζήτημα.
Η υπόθεση της ταινίας ακολουθεί μία γυναικολόγο, η οποία ελέγχεται από τη διεύθυνση του νοσοκομείου της για πιθανόν ευθύνες της στη γέννηση ενός νεκρού εμβρύου.
Η Νίνα είναι εξειδικευμένη μαιευτήρας σε κλινική της ανατολικής Γεωργίας, η οποία βρίσκεται αντιμέτωπη με την κατηγορία του ιατρικού λάθους , μετά από έναν δύσκολο τοκετό και τον θάνατο του βρέφους. Καθώς είναι γνωστό ότι παρέχει αντισυλληπτικά χάπια στα κρυφά και πραγματοποιεί εκτρώσεις σε γυναίκες της τριγύρω επαρχίας, ο συντετριμμένος πατέρας του μωρού απαιτεί τη διεξαγωγή ειδικής έρευνας, υποπτευόμενος ότι ο θάνατος του παιδιού δεν ήταν τελικά τυχαίος.
Η έρευνα που ακολουθεί, απειλεί να καταστρέψει την καριέρα της Νίνας- το μόνο που φαίνεται να δίνει νόημα στη ζωή της, ενώ ο πρώην σύντροφός της στέκεται στο πλευρό της, διεκδικώντας μια επανασύνδεση μαζί της.
Η ηρωίδα της Γεωργιανής δημιουργού είναι μια γυναίκα, που ενεργεί με βάση την προσωπική της ηθική, αλλά και μια βαθύτερη ενοχή, που συνδέεται με το παρελθόν της, πραγματοποιώντας αμβλώσεις σε μια χώρα, όπου αν και επιτρέπονται νομικά, θεωρούνται ακόμα ταμπού.
Κατά συνέπεια, η Νίνα καλείται να συγκρουστεί με την πατριαρχία και τη θρησκοληψία, υπερασπιζόμενη το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης.
Μετά το “Beginning” η Ντέα Κουλουμπεγκασβίλι σκηνοθετεί τη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινίας της, η οποία απέσπασε το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας. Μία ξεχωριστή κινηματογραφική εμπειρία που αξίζει να τη ζήσετε.
Δείτε το τρέιλερ